Lyžiarsky klub v Klenovci vznikol v roku 1979, keď skupina nadšencov začala napĺňať možno ešte svoje chlapčenské sny. Tu vyrástli, zapustili korene, zamilovali sa do okolitých hôr. Tu získali vzťah k zimnej prírode a zimným radovánkam. Všetku krásu zimy a zimných športov chceli ukázať svojim deťom, blízkym i známym. Nakoniec sa im lyžovanie stalo drogou, ktorú v roku 1979 začali premieňať v zaujímavé dielo.
Lyžiarsky klub hneď po svojom založení postavil na Lúčkach kotvičkový vlek o dĺžke 200m. V roku 1981 Telovýchovná jednota schválila výstavbu vleku v Skorušine. Už 13.decembra 1981 prebehla kolaudácia vleku. Pôvodne bol vlek poháňaní dieselovým motorom a bol vyrobený v Slovenských lučobných závodoch v Hnúšti. Výroba vleku bola prevedená svojpomocne bez nároku na honorár. Dĺžka vleku je 600 m. Neskôr bol vlek z Lúčok presťahovaný do Skorušiny. Lyžiarsky klub postavil v Pasiečke lyžiarsky vlek EPV 300 o dĺžke 400 m. Pri vleku vybudoval chatku. V roku 1988 bol v Skorušine postavený vlek EPV 300 o dĺžke 450 m. V roku 1997 bol vlek predĺžený na 600 m. Lyžiarsky klub Klenovec má od obce prenajatú časť chaty v Skorušine. Druhá časť chaty je v správe obce. Pod týmito strohými informáciami sa skrývajú stovky brigádnických dní odpracovaných v Lyžiarskom stredisku Skorušina. Členovia lyžiarskeho klubu v Skorušine odpracovali množstvo sobôt a nedieľ aby nakoniec lyžiarske stredisko nadobudlo takú podobu ako má v súčasnosti. Po zavedení elektriky došlo k najväčšiemu rozvoju lyžiarskeho strediska. Zlepšila sa kvalita prepravných zariadení. Prepravné zariadenia spĺňajú prísne normy vzťahujúce sa na prepravné zariadenia a to aj napriek tomu, že lyžiarsky vlek ESV bol vyrobený svojpomocne. Nemálo úsilia vynaložili členovialyžiarskeho klubu na rozšírenie lyžiarskych tratí do dnešnej podoby. Pamätníci si iste pamätajú, ako to v Skorušine vyzeralo kedysi.